شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۱۲۵
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان استان بوشهر گفت: با اجرای طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی که در این طرح شرکت و موفق به گذران دوره کارورزی شده‌اند در واحدهای صنعتی و تولیدی مجری طرح جذب می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، شهسوار قائدی روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری دشتستان اظهار داشت: کارفرمایان در صورت مشارکت در اجرای طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی و جذب آنها در واحدهای خود از مزایای پرداخت ۲ سال حق بیمه جذب دانش‌آموختگان دانشگاهی و پرداخت یک‌سوم از حقوق ماهیانه جذب‌شوندگان از سوی دولت بهره‌مند خواهند شد.

قائدی در باره سهمیه طرح کارورزی شهرستان دشتستان بیان کرد: از سهمیه ۱۵۰ نفری دانش آموختگان در نظر گرفته‌شده برای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ۳۲ سهمیه به شهرستان دشتستان  اختصاص یافته است.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون با مصوبه جدید شورای عالی اشتغال و دراجرای قانون برنامه ششم توسعه کشور و دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی این طرح به‌صورت رسمی باهدف ایجاد زمینه اشتغال برای جمع زیادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سراسر کشور همزمان در استان بوشهر و شهرستان دشتستان اجرا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر