شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۲۴۳
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان بوشهر  گفت: شرایط لازم برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد از جمله تعیین فاصله مورد نظر بین صندلی‌ها و ضدعفونی کردن حوزه‌ها، فراهم شده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، علی پاکیزه بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت فاصله اجتماعی و دیگر ضوابط بهداشتی، امسال حوزه‌های آزمون کارشناسی ارشد در این استان از دو حوزه به چهار حوزه افزایش یافته است.
 
وی افزود: این حوزه‌ها شامل دانشگاه خلیج فارس، دانشگاه پیام نور بوشهر، دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر واحد عالی‌شهر و دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان (برازجان) است.
 
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان بوشهر ادامه داد: امسال سازمان سنجش تعداد روز‌های برگزاری آزمون را افزایش و زمان آن را فقط به صبح محدود کرده است تا حوزه امتحانی پس از برگزاری هر آزمون ضدعفونی و برای روز بعد آماده شود.
 
وی تعداد داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در استان بوشهر را شش هزار و ۶۶۰ نفر عنوان و اضافه کرد: سه هزار و ۷۳۵ نفر یعنی حدود ۵۶ درصد از داوطلبان، مرد و دو هزار و ۹۲۵ نفرشان یعنی نزدیک به ۴۴ درصد، زن هستند.
 
پاکیزه از افزایش تعداد داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: پارسال ۶ هزار و ۲۲۰ داوطلب بوشهری در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کردند که امسال این تعداد حدود ۷ درصد بیشتر شده است.
 
وی تاکید کرد: همه داوطلبان باید با ماسک حاضر شوند و از آوردن وسایل اضافی خودداری کنند. همچنین خانواده‌ها از همراهی فرزندانشان پرهیز کنند.
 
آزمون کارشناسی ارشد از پنج‌شنبه تا شنبه (۱۶ تا ۱۸ مرداد) از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر