چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۲۵۹
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تشکیل شد.

به گزارش فکرشهر  وبه نقل از صداوسیما، مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری متشکل از مدیریت‌های جذب سرمایه، خدمات شهری، امور حقوقی و برنامه‌ریزی در این سازمان تشکیل شده است.

خسرو افروزه افزود: تا پیش از این سرمایه‌گذارانی که طرح آن‌ها در منطقه ویژه پارس در مهلت زمانی اجرا نشده بود، قراردادشان فسخ می‌شد، اما از این پس این موارد قراردادی در این کارگروه مطرح و از سرمایه‌گذار خواسته می‌شود با حضور در این کارگروه دلایل مسکوت ماندن طرح را شرح دهد تا با نگاه حمایت حداکثری و دریافت مجوز‌های هیئت مدیره، مهلت زمانی بیشتری به این سرمایه‌گذاران داده شود.

وی گفت: هیچ‌کس مانند خود سرمایه‌گذار که طرح را تا حدی اجرا کرده است به دنبال پایان طرح و قراردادش نیست و اگر طرحی به مشکل برخورده است به‌طور حتم سرمایه‌گذار دلایل منطقی برای ساکن بودن طرح دارد و ما در این کارگروه همه تلاش خود را خواهیم کرد تا این طرح‌ها به روال عادی برگردند.

مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: تاکنون بیش از ۵۴ قرارداد در این کارگروه در انتظار بررسی هستند و مشکل ۱۴ قرارداد سرمایه‌گذاری نیز برطرف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر