جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۲۶۸
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: نماینده مردم حوزه جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دنبال ساختارسازی در باشگاه «پارس جنوبی جم» هستیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی در دیدار با سرمربی و کاپیتان پارس جنوبی جم اظهار داشت: تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از اولویت‌های ما است.

وی اضافه کرد: با رایزنی‌های انجام شده تا روز یکشنبه (به دلیل تعطیلات استان بوشهر) پول باقی مانده باشگاه از طریق اداره کل ورزش و جوانان به حساب هیئت فوتبال جم واریز خواهد شد.

نماینده مردم حوزه جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به دنبال ساختار سازی مناسب برای باشگاه در آینده هستیم اما اکنون اولویت ما حضور پرقدرت در سه بازی آینده و کسب نتایج لازم است.

وی گفت: با تماس‌هایی که با مسئولین مربوطه گرفته‌ایم مجوزهای لازم برای پرداخت مابقی پول را فراهم نمودیم که انشاالله به زودی مشکلات تیم در بحث مالی حل خواهد شد.

در این نشست نماینده مردم حوزه جنوب استان بوشهر با برقراری تماس‌های تلفنی با رئیس کل بازرسی کشور، استاندار بوشهر، مدیر کل ورزش و جوانان استان و بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه به بررسی راه‌های کمک به باشگاه در شرایط کنونی پرداخت.

همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته نماینده مردم حوزه جنوب استان بوشهر برای صحبت و دیدار با بازیکنان در محل تمرینات تیم حضور خواهد یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر