جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندهان انتظامی گناوه و دشتستان از دستگیری 10 متهم، شرور و محکوم فراری در این دو شهرستان خبر دادند...
کد خبر: ۷۴۲۸۵
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: فرماندهان انتظامی گناوه و دشتستان از دستگیری 10 متهم، شرور و محکوم فراری در این دو شهرستان خبر دادند.

دستگيري 9 متهم و محکوم تحت تعقيب در گناوه

فرمانده انتظامي گناوه از دستگيري 9 متهم و محکوم تحت تعقيب در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ حسین احمدی گفت: در پي اجراي حكم قضائي مبني بر دستگيري محكومين متواري و تحت تعقيب، به جهت حساسيت موضوع و ممانعت از قانون گريزي هنجار شكنان اجتماعي، اين ماموريت به صورت ويژه در دستور كار اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس اين شهرستان با انجام يک سري کارهاي اطلاعاتي و پليسي موفق به شناسايي مخفيگاه اين افراد در نقاط مختلف شهرستان گناوه شدند.

احمدی با بيان اينكه در این خصوص مأموران انتظامي با هماهنگي دستگاه قضائي طي چند عمليات غافلگيرانه، تعداد ۹ نفر از محكومان و متهمان متواري و تحت تعقيب را دستگير كردند، گفت: افراد دستگير شده براي رسيدگي و سير مراحل قانوني، روانه دادسرا شدند.

دستگیری شرور فراری

فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری شرور متواری و عامل شرارت در بخش  بوشکان و کلمه این شهرستان خبرداد.

سرهنگ فرهاد آراوند اظهار داشت: در پی ارتکاب اعمال مجرمانه و جرائم متعدد همچون ایجاد مزاحمت برای شهروندان، درگیری مسلحانه با عوامل انتظامی و ایجاد جو ناامنی و شرارت توسط فردی در بخش بوشکان و کلمه  این شهرستان، دستگیری وی در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ آراوند گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتي، پليسي و شناسايي محل تردد متهم، طي يك عمليات منسجم و غافلگيرانه وي را در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر  و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی افزود: پلیس با اقتدار و اشراف لازم با هنجار شکنان به صورت قاطع برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد کوچکترین خدشه ای به احساس امنیت شهروندان وارد شود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
ایشالا بمیره 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر