شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۲۸۶
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در شرایطی که جهان رسانه دچار پدیده شوم تهاجم رسانه‌ای استکبار و تسلط بر مراکز خبری از جمله پایگاه‌ها و شبکه‌های خبری دیداری و شنیداری شده، ایجاد جبهه مقاومت رسانه در مقابل استکبار ضروری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر افزود: در این شرایط جبهه مقاومت رسانه باید با افشای ماهیت جنایتکارانه استکبار با تحریف مقابله و اقدام به افشای واقعیت‌ها کند.

وی بیان کرد: جبهه رسانه انقلابی ایران در خط مقدم مقاومت رسانه‌ای در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا قرار دارد و خبرنگاران با مجاهدت رسانه‌ای خود باید در مقابل جهان استکبار بایستند و بتوانند تهاجم رسانه‌ای آنان را شکست دهند.

صفایی بوشهری اظهار کرد: خبرنگاران رسانه انقلابی باید دارای دانش رسانه، تقوا و اخلاق رسانه‌ای، شجاعت و مجاهدت انقلابی، استکبارستیزی، ساختارهویتی، ملی و اسلامی، ولایتمداری و هوشمندی رسانه‌ای باشند و همچون شهدای عرصه رسانه مایه اعتلای معرفتی و حوزه اقدام در جامعه در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی ادامه داد: خبرنگاری بعنوان یک رسالت بسیار مهم و موثر در زندگی انسان به شمار می‌رود چون خبر از مقوله معرفت، نظام فکری انسان را معماری میکند و در تاریخ جهان تاثیرگذار است.

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و کشورهای وابسته از دیرباز به دنبال مدیریت اداراکی حوزه معرفتی انسان بوده اند و اینک به دنبال این هستند که جهان را بر اساس نظام استکباری خود دچار تحریف و وارونگی کنند، تا بتوانند با مدیریت افکار به هدف‌های شوم خود بر مراکز قدرت و ثروت تسلط پیدا کنند.

صفایی بوشهری یادآور شد: بسیج رسانه خط مقدم رسانه انقلابی و در عرصه جهاد رسانه‌ای پیشگام و پیشران لشکر عظیم رسانه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر