جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۲۹۹
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز شنبه با وزش ملایم بادهای جنوب غربی، رطوبت هوا در این استان افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته جزیره خارگ با ۸۰ و جم با ۳۲ درصد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان تجربه کردند.

وی بیان کرد: در این مدت دیر با ۴۹ و جم و خورموج با ۲۹ درجه سانتی‌گراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشتند.

انصاری ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز از سرعت وزش باد و در پی آن از تلاطم دریا در سواحل شمالی و مرکزی کاسته می‌شود اما سواحل جنوبی استان همچنان به سبب وزش باد شدید شمال غربی مواج و متلاطم خواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در سواحل جنوبی گاهی همراه با وزش باد و گرد و غبار پیش بینی شده است.

انصاری عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و در سواحل جنوبی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و فردا در همه مناطق شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و در مناطق شرقی استان گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی افزود: ارتفاع موج در سواحل استان امروز در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر، در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر و فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی شده است.

انصاری اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۴۵ بامداد، مد ساعت ۱۰:۵۱و جزر دوم ساعت ۱۸:۰۷ خواهد بود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۶
حالا زحمتی میکشید کمی بیشتر دقت کنید

رطوبت هوا و دمای هوا را درشهرها جابجا نوشتید
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر