جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۳۰۳
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۴

فکرشهر: رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر با اشاره به توسعه هیئت ورزشی تیراندازی در شهرستان‌های مختلف استان گفت: با تجهیز هیئت تیراندازی به امکانات جدید وضعیت زیرساخت‌های رشته تیراندازی مطلوب می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الله نوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر از برگزاری مسابقات تیراندازی با تپانچه بادی خبر داد و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های درازمدت این هیئت در ایام عید سعید غدیر عید ولایت برگزاری مسابقات تیراندازی است که الحمدلله امسال با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی این مهم مورد توجه قرار گرفت و برگزار شد.

حجت الله نوری گفت: در شروع برگزاری این مسابقات تصمیم بر این بود که در دو رشته تفنگ 10 متر بادی و تپانچه 10 متر بادی مسابقاتی برگزار شود که به سبب محدودیت‌هایی که اعمال شد فقط افراد شاخص در رشته تپانچه بادی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات استعدادهایی پیدا خواهند شد که می‌توان در آینده از آنها یک فاطمه کرم‌زاده تربیت کرد افزود: در این مسابقات که با اجرای طرح استعدادیابی نخبه‌های استان بوشهر افراد شاخص مورد توجه قرار گرفت.

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر با اشاره به اینکه در رشته تپانچه بادی 3 نفر از ورزشکاران بیشترین امتیازها را به دست آوردند خاطرنشان کرد: سعید اسماعیلی ازبوشهر، محمدرضا احمدی از برازجان و زهره شریفی از شهرستان بوشهر به مقام اول تا سوم دست یافتند.

نوری با بیان اینکه فاطمه کرم‌زاده تیرانداز بوشهری موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو ژاپن شده است افزود: این تیرانداز شایسته بوشهری با حضور در رقابت‌های بین‌المللی موفق به کسب مقام‌های  مختلف در میدان‌های جهانی شده است.

وی با بیان اینکه استعدادهای خوبی در این استان در رشته تیراندازی وجود دارد تصریح کرد: با تجهیز هیئت تیراندازی به امکانات مورد نیاز وضعیت زیرساخت‌های رشته تیراندازی مطلوب می‌شود.

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر از تجهیز هیئت تیراندازی استان بوشهر به امکانات لازم خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر یکی از هیئت‌های موفق در رشته‌های تیراندازی است که در راستای تقویت  امکانات تجهیزاتی این رشته ورزشی،  لازم است سالن‌های تیراندازی به سیستم‌های جدید مجهز شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر