پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۳۲۲
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۶ طرح بزرگ صنعتی با سرمایه‌گذاری ۷۲۷ میلیارد تومان تا پایان امسال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سید حسین حسینی بیان کرد: در اجرای پویش «تولید، تداوم امید» در کشور، با برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تا سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۰۰ طرح بزرگ پیشران ملی در بخش صنعت و معدن کشور با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۷۰ هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی مستقیم ۴۱ هزار نفر برای افتتاح و بهره‌برداری پیش بینی شده است.
 
وی افزود: در همین زمینه ۶ طرح صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۷۲۷ میلیارد تومان و اشتغال ۳۳۵ نفر در استان بوشهر در حال اجراست که این طرح‌ها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: این طرح‌های ملی در زمینه ورق و صفحه پلی استایرن و پلی کربنات، آهک هیدراته، مستربچ پلیمری، انواع کیسه و محفظه و ظروف پلی استایرن و پلی اتیلن، انواع رزین کوپلیمراکریلیک و انواع گاز‌های صنعتی وتصفیه آب آشامیدنی با پیشرفت فیزیکی بین ۶۰ تا ۹۶ درصد است.
 
وی، احیا واحد‌های راکد، توسعه واحد‌های موجود و راه‌اندازی طرح‌های صنعتی را از برنامه‌های سال جهش تولید این سازمان عنوان و اضافه کرد: در همین زمینه امسال برنامه‌هایی نظیر تشکیل جلسات هفتگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، معرفی تولیدکنندگان به بانک‌های عامل برای اخذ تسهیلات و پیگیری برای رفع مشکلات طرح‌ها و واحد‌های صنعتی از طریق دستگاه‌های اجرایی از جمله اولویت‌های مهم سازمان صمت برای شتاب بخشیدن به رونق اقتصادی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر