پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۴۱۷
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۷

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به ساخت ۱۳ مدرسه در این شهرستان، گفت: با تکمیل این طرح‌ها، تا حدودی شاهد رفع مشکل فضای آموزشی خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از مدارس در حال ساخت تنگستان اظهار داشت: با توجه به فصل بازگشایی مدارس یکی از مهمترین وظایف متولیان امر توجه به امر آموزش و پرورش و فراهم کردن بستر مناسب و احصای موقعیت‌ها در راستای رشد و ترقی دانش آموزان است.

وی بیان داشت: یکی از موضوعات و نیازهای اصلی دانش آموزان و خانواده‌های آنان با توجه به شروع فصل تحصیلی جدید احداث مدارس نوساز است و این امر از اهداف مهم در امر آموزش است.

فرماندار شهرستان تنگستان تصریح کرد: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی به تناسب سهم، به تکلیف ارائه شده در این راستا برای همکاری با آموزش و پرورش اقدام کنند.

وی با اشاره به خیز بلند مسئولان و خیرین برای احداث مدارس جدید و نوساز اضافه کرد: امروز به برکت نظام اسلامی و با تدابیر دولت تدبیر و امید، با تکمیل ساختمان ۱۳ مدرسه در حال ساخت و با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد و یک سالن ورزشی دانش آموزی در این شهرستان، شاهد تحول بسیار خوبی در امر مدرسه سازی در شهرستان تنگستان خواهیم بود.

فرماندار تنگستان با اشاره به وجود تعدادی مدارس تخریبی و یا فاقد فضای آموزشی در شهرستان افزود: در دولت تدبیر و امید در شهرستان تنگستان تعداد ۴۰ مدرسه ساخته شده و یا در حال احداث هستیم.

وی تاکید کرد: با تکمیل و بهره برداری از تمامی این مدارس در هفته دولت و دهه فجر امسال، بخش زیادی از مشکلات واحدهای آموزشی شهرستان حل خواهد شد، ولی نیاز به احداث مدارس جدید در شهرستان وجود داشته و پیگیریم از محل اعتبارات استانی، ملی و خیرین مدارس دیگری نیز در شهرستان احداث شود.

در این بازدید از مدارس متوسطه اول تنگسیر روستای عالی حسینی و دبستان شهید احمدی کاکلی بازدید شد.

مدرسه متوسطه اول تنگسیر عالی حسینی با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی در هفته دولت افتتاح و مدرسه شهید احمدی کاکلی با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا آبان ماه امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر