جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۴۲۲
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶ هزار و ۸۰۰ مورد بازدید از اماکن عمومی و اصناف مختلف در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش فکرشهر، عادل مقدس در جمع مسئولان شهرستان تنگستان افزود: بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی،  بانک‌ها، ادارات و سازمان‌ها، دفاتر پیشخوان، قهوه خانه‌ها و کیوسک‌ها،  اماکن ورزشی، نانوایی‌ها، شرکت‌ها،  پمپ بنزین‌ها  و آرایشگاه‌ها ادر راستای کاهش مخاطرات محیطی ابتلا به کرونا توسط بهداشت و درمان تنگستان انجام شد.

وی بیان کرد: به هیچ وجه با تهدید کنندگان سلامتی مردم مماشات نشد و در بازدیدهای صورت گرفته، ۳۴۴ اخطاریه بهداشتی صادر، ۸۴ صنف متخلف به تعزیرات معرفی و ۳۳ واحد صنفی متخلف نیز برابر با قانون پلمب شده‌اند.

مقدس گفت: انجام  ۷۰ مورد بازدید مشترک بهداشت و درمان  با سایر نهادها و سازمان‌ها نشان از همراهی و همدلی حاکم در تنگستان برای مقابله با ویروس کرونا دارد .

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان از همراهی و همکاری مردم ، ادارات سازمان ها ، نهاد ها، خیرین و اصحاب رسانه از ابتدای شروع بیماری کرونا برای مقابله با این بیماری تشکر کرد و افزود : این امر موجب شد تا در جعیت ۸۰ هزار نفری شهرستان تنگستان ، تا پایان اردیبهشت ماه ، تنها ۲۰ مورد مبتلا به بیماری کرونا داشته باشیم .

وی افزود:  در موج دوم بیماری نیز تنگستان ار جمله شهرستان‌های پیشرو در ابتلا به بیماری بود که با انجام راهکارهای لازم و تلاش در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مکان‌های مختلف روند افزایشی بیماری متوقف شد.

وی ادامه اداد: یکی از مکان های شلوغ و پر تردد در شهرها بانک‌ها هستند که این مهم ، لزوم در دسترس قرار دادن مواد ضد عفونی کننده دست و نصب دستگاه نوبت دهی پدالی را در آنها الزامی می کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر