پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۴۵۰
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

فکرشهر: جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: مهارت‌آموزی و توانمندسازی سربازان در دوران خدمت به عنوان رویکرد جدید ستاد کل نیروهای مسلح و استان بوشهر مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ حیدر سوسنی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: مهارت‌آموزی در حل مشکلات اشتغال جوانان نقش مهمی دارد.

وی تصریح کرد: جوانان باید با فراگیری مهارت در رشته‌های موردنیاز جامعه، زمینه اشتغال خود را فراهم کنند.

سوسنی با اشاره به راه‌اندازی بیش از ۲۰ کارگاه‌های مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی در فرماندهی انتظامی استان گفت: مهارت افزایی نه‌تنها سبب فراهم شدن اشتغال جوانان می‌شود بلکه، زمینه توسعه و پیشرفت جامعه و امکان کارآفرینی را فراهم می‌کند.

وی از همکاری خوب آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر در برگزاری دوره‌های مهارتی برای سربازان وظیفه در سطح استان تشکر کرد و افزود: اقداماتی که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در راستای خوشایند سازی خدمت سربازی انجام می‌شود در چند جهت صورت می‌گیرد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها مهارت‌آموزی و توانمندسازی سربازان در دوران خدمت است.

سوسنی اضافه کرد: مهارت‌آموزی و توانمندسازی سربازان در دوران خدمت به عنوان رویکرد جدید ستاد کل نیروهای مسلح مدنظر قرار گرفته است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر با اشاره به نقش مهم مهارت‌آموزی در جامعه خاطرنشان کرد: با تعاملی خوبی که با اداره کل فنی و حرفه‌ای وجود دارد، سربازان تحت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این فرماندهی در سال جاری افزایش پیدا می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر