جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۴۶۵
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: امام جمعه بندر دیر گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان یک وظیفه همگانی و باید به آن توجه ویژه شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند دیری افزود:  یکی از دغدغه مهم مقام معظم رهبری پیر جمعیتی جامعه است که به تبع آن فرزند آوری کاهش و مرگ و میر افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: افراد خیر و شرکت های پیرامونی و مسئولان باید همه دست به دست هم بدهند تا مراسم ازدواج جوانان فراهم شود و به خانه بخت خود بروند.

امام جمعه دیر بیان لزوم توجه به مسائل فرهنگی را مورد تاکید قرارداد و اظهارداشت: مردم شهرستان دیر گاز سمی شرکت ها را استنشاق می کنند اما هزینه ها و بودجه ها جای دیگر خرج می شود و باید به امور فرهنگی و دینی کمک شود.

فرمانده سپاه سید الشهدا دیر گفت: ازدواج رحمت الهی است و باید همه برای ازدواج جوانان کمک کنند.

سرهنگ ایرج سلیمانی افزود: در راستای توجه به امور فرهنگی و دینی امروز ۱۰ فقره جهیزیه در قالب ۶۲ قلم لوازم خانگی به زوج های جوان نیازمند دیری اهدا شد.

وی گفت: سپاه سید الشهدا شهرستان در طرح کمک مومنانه ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده است و مرحله سوم آن در دهه آخر ماه صفر توزیع خواهد شد.

حسین عبدی مسئول محرومیت زدایی هلدینگ نفت و گاز قرارگاه خاتم الانبیا گفت:  امسال ۲۰ سری جهیزیه هرکدام ۲۶ قلم کالای ضروری منزل  و سال گذشته ۱۰۰ سری جهیزیه بین زوج های جوان شهرستان های جنوبی استان توزیع شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر