چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۷۷۷
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: با برگزاری مجازی آئین اختتامیه جایزه ملی شعر جم برترین‌های این جایزه از سوی هیات داوران معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دبیر جایزه ملی شعر جم روز پنج‌شنبه در تشریح نتایج اظهارداشت: با اعلام هیات داوران رتبه‌های برتر جایزه‌ در بخش‌های ۱۳ گانه معرفی شدند.

 مجید اجرایی بیان کرد: در بخش موزون اشعار غیرمجموعه‌ای( تک اثر) فاطمه صادقی و ریحانه رسول‌زاده اول و دوم شدند و  حسن بهرامی و محمد رهام به عنوان‌ سومی مشترک دست یافتند.

وی ادامه داد: در بخش کتاب منتشر نشده سید محمدرضا طباطبایی، سعید مبشر و حمیدرضا ظرافت به ترتیب به عنوان‌های نخست تا سومی دست پیدا کردند.

اجرایی عنوان کرد: در بخش کتاب‌های منتشر شده موزون مهدی محمدتقی با کتاب ( ایستگاه بعد، میدان آزادی) و زینب چوقادی با کتاب (جزیره لیلی) اول و دوم شدند و محمد رهام و جواد کاظمینی به ترتیب با کتاب‌های (دریاچه را دریاچه می‌فهمد) و (پارانویا) به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

وی گفت: در بخش آزاد اشعار غیرمجموعه‌ای (تک اثر) نیز محمدرضا قمی اویلی، ملیحه‌السادات قاضی و  محمد رهام به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

 دبیر اجرایی جشنواره جایزه شعر جم اضافه کرد: در بخش کتاب منتشر نشده آزاد نیز  نیلوفر شاطری، باربد دریو احمد تمیمی به ترتیب رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

 اجرایی یادآور شد: در بخش کتاب منتشر شده آزاد معصومه داوودآبادی با کتاب( ای عبارت دیوانه) به عنوان نخست دست یافت و ارسلان جوانبخت و حمیدرضا شکارسری با کتاب‌های ( قسمتی که دیده نمی‌شود) و (شکل‌های گور) به عنوان دوم مشترک دست پیدا کردند و سعید سروش راد نیز با کتاب (به انظمام نادری) به عنوان سومی رسید.

 وی گفت: در بخش نقد ادبی (شعر) در مطبوعات سید مسعود هاشمی کاسوایی (بررسی تاثیرات سلیم تهرانی بر صائب تبریزی،  مجید کوهکن (انتقام از روزها) و حمیدرضا شکارسری (سایه روشن‌های سایه) به ترتیب به عنوان‌های نخست تا سومی دست پیدا کردند.

 اجرایی بیان کرد: در بخش کتاب نقد ادبی منتشر شده نیز حمیدرضا شکارسری (استمرار تازگی)، مصطفی مبارکی (دو بیتی سروده‌های بومی ایران) و حسین خلفی (سنت و نوآوری در غزل دهه ۶۰) به ترتیب اول تا سوم شدند.

 وی افزود: در بخش ویژه جایزه شعر جم اشعار غیر مجموعه ای(تک اثر) سید ابوالفضل شهبازی، کتاب ادبی منتشر شده (رقص باران)

غلامرضا مظفری، مجموعه شعر منتشر نشده (منم بهانه تنهایی شم) حسین پروند، کتاب پژوهشی منتشر نشده محمد کاظم حسنی پور( دایره المعارف استان بوشهر)، کتاب پژوهشی منتشر شده فیاض شجاعی و کتاب (فرهنگ و آداب و رسوم شهرستان جم) کاظم پرهیزکار رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر