شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۹۳۹
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: همزمان با دومین روز از هفته دولت ۸۰ طرح عمرانی در شهرستان‌های عسلویه و جم با حضور استاندار بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، به مناسبت هفته دولت ۸۰ طرح عمرانی با اعتبار بیش‌از ۲۱۸ میلیارد تومان با حضور استاندار بوشهر در شهرستان‌های عسلویه و جم به صورت ارتباط زنده تصویری افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
 
طرح‌های شهرستان عسلویه شامل ۳۰ طرح است که ۲۴ طرح با ۵۸ میلیارد تومان اعتبار بهره‌برداری و ۶ طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد.


 
عمده طرح‌های افتتاحی در عسلویه شامل جاده بنود به ساحل به طول ۸.۵ کیلومتر با اعتبار ۴.۷ میلیارد تومان، خط اتصال آب شیرین کن spgc به نخل تقی، بیدخون و عسلویه به طول ۲ هزار متر با اعتبار ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، بلوار ورودی بستانو با ۱۸۰۰ متر طول و ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار، طرح‌های برق شامل ساخت شبکه و تقویت فشار با ۳.۵ میلیارد تومان و مجتمع خدمات بین راهی با اعتبار ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار است.
 
همچنین عملیات اجرایی بهسازی تعریض خروجی شرقی عسلویه به طول ۲.۸ کیلومتر با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و نوسازی مدرسه ۱۲ کلاسه چاه مبارک با اعتبار ۴.۷ میلیارد تومان در زمینی به مساحت هزار و ۶۲۰ متر مربع آغاز شد.
 
در شهرستان جم نیز ۵۰ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
 
از این میزان، ۴۳ طرح با ۸۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و ۷ طرح با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد.
 
عمده طرح‌های افتتاحی در جم شامل کارخانه آسفالت با اشتغال مستقیم ۱۵ نفر و غیرمستقیم ۳۵ نفر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، سوله امدادی هلال احمر به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و اعتبار ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی شهر ریز و روستا‌های تابعه، تولیدی ماسک با ظرفیت روزانه ۵۰ هزار ماسک استاندارد و اعتبار ۲ میلیارد تومان و تحویل ۲۱ واحد مسکن مددجویی با اعتبار یک و میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.
 
همچنین عملیات اجرایی مجتمع گلخانه‌ای به مساحت ۱۰ هکتار با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان و  مجتمع اداری آموزشی هلال احمر به مساحت ۸۲۰ متر مربع، و اعتبار ۳ میلیارد تومان آغاز شد.
 
استاندار بوشهر در این آیین به همکاری و همدلی دستگاه‌های مختلف از جمله شور‌های شهر و دهیاری‌ها در اجرای طرح‌های مختلف اشاره کرد و افزود: نقش دهیاری‌ها و شورا‌ها در توسعه و آبادانی مناطق کمتر از دستگاه‌های اجرایی نیست.
 
گراوند در پایان سفر خود به عسلویه از روند اجرایی سد اخند و ورزشگاه تازه‌ساز فجر اخند بازدید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر