چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۶۰۴
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰

فکرشهر: مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر از کاهش ۴۳ درصدی فوتی‌های تصادفات در شهرهای استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید موسی موسوی در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان بوشهر با تاکید بر لزوم مدیریت و برنامه‌ریزی برای حمل و نقل درون شهری اظهار داشت: بدون تردید مدیریت و برنامه ریزی برای حمل و نقل شهرها امری مهم است و دبیرخانه شورای ترافیک استان بوشهر، اقدامات ارزشمندی در این راستا انجام داده و برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است.

وی بر لزوم اصلاح طرح هندسی در تقاطع‌ها تاکید کرد و افزود: انجام این مهم در راستای کاهش تصادفات از جمله برنامه‌هایی است که در سطح استان محقق شده است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر خواستار تکمیل مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر بوشهر شد و خاطر نشان کرد: تکمیل مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر بوشهر امری مهم است و از شهرداری بوشهر می‌خواهیم در اقدامات ترافیکی تسریع کنند.

موسوی به اقدامات استان در ۵ ماهه اول سال اشاره کرد و از کاهش ۴۳ درصدی فوتی‌های تصادفات درون شهری در استان بوشهر در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر خواستار هماهنگی همه دستگاه‌های عضو برای انجام اقدامات لازم در راستای کاهش تصادفات استان در شش ماهه دوم سال ۹۹ شد.

موسوی یادآور شد: از همه ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت ترافیکی در شهرهای استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر