پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۹۰۲
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: ساماندهی سایت‌های پسماند شهرستان تنگستان تسریع شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور در نشست کارگروه مدیریت پسماند اظهار داشت: محیط زیست نعمتی ارزشمند بوده که می‌بایست در حفظ و نگهداری از آن کوشا و به نسل‌های آینده منتقل شود و مسئولیت همگان در این خصوص مهم است.

وی هماهنگی و همکاری تمامی ادارات از جمله محیط زیست، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و آموزش و پرورش را در حفظ و نگهداری محیط زیست امری ضروری دانست و تاکید کرد: همه باید با همکاری مناسب با هم تلاش نمایند تا محیطی سالم و به دور از مخاطرات طبیعی در شهرستان داشته باشیم.

فرماندار تنگستان یکی از اساسی‌ترین راه‌های کاهش معضلات زیست محیطی در سطح شهرستان را آموزش، فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم در حوزه محیط زیست دانست.

وی با اشاره به وظایف شهرداری در خصوص جمع آوری و ساماندهی نخاله‌های ساختمانی و زباله‌ها در سطح شهرستان اظهار داشت؛ شهرداری‌ها باید نسبت به ساماندهی و انتقال زباله‌های شهری و نخاله‌های ساختمانی محل دفن پسماند و نخاله‌های ساختمانی اقدام کنند.

در ادامه اعضای جلسه به بیان مسائل و مشکلات مدیریت پسماند در حوزه کاری خود پرداختند و مصوباتی برای بهبود وضعیت موجود در خصوص ساماندهی سایت پسماند شهرهای اهرم، دلوار و روستای بندر بوالخیر تصویب و راهکارهایی به منظور رفع موانع ارائه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر