جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۹۲۱
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: امسال از محل اعتبارات استانی ۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی این شهرستان اختصاص یافته‌است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالله نادری  روز سه شنبه در نشست با هیات های ورزشی شهرستان دشتی افزود: در دولت تدبیر و امید تحول بسیاربزرگی در توسعه زیر ساخت های ورزشی در دشتی صورت گرفته است که قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی افزود: در این مدت ۱۵ زمین چمن مصنوعی ورزشی در سطح شهرها و روستاهای دشتی ساخته شد و در اختیار نوجوانان وجوانان قرار گرفت.

نادری اضافه کرد: طرح بزرگ ساخت جایگاه ویژه و رختکن‌های ورزشگاه تختی و زمین چمن شماره ۲ شهر خورموج و نوسازی چمن ورزشگاه‌های شهر کاکی و شماری از روستاها و چند سالن ورزشی روستاهایی در این دولت انجام شده‌است.

فرماندار دشتی اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌های ورزشی باعث تقویت و توسعه فعالیت‌های ورزشکاران درهمه نقاط این شهرستان شده‌است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه محوری مسئولان دشتی حمایت ویژه از تیم‌های ورزشی این شهرستان برای حضور قدرتمند در مسابقات استانی و لیگ‌های کشوری است.

فرماندار دشتی تاکید کرد : سعی خواهد شد از همه ظرفیت‌های شهرستان برای توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان و شرکت تیم‌های فوتبال شهرستان در مسابقات کشوری استفاده ‌شود.

رئیس هیات فوبتال استان بوشهر گفت: دشتی در زمینه تربیت فوتبالیست‌های موفق از شهرستان‌های پیشتاز و موفق استان بوشهر است.

امیرحسین محتشم افزود: از برنامه‌های مهم هیات فوبتال استان بوشهر توسعه وتقویت فوتبال در همه نقاط این استان است.

وی  خواستار حمایت ویژه مسئولان شهرستان دشتی از تیم فوتبال پرسپولیس خورموج برای حضور قدرتمند در مسابقات فوتبال  لیگ دسته سوم  کشور شد.

شهرستان دشتی با مرکزیت شهر خورموج و ۸۶ هزارنفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر