شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۲۱۵
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اهرم مرکز این شهرستان باید همگام با شهرداری و به دور از تنش‌های غیر ضروری از تمام ظرفیت‌های قانونی در راستای منافع عمومی مردم برای توسعه و آبادانی شهر اقدام کنند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، عبدالحسن رفیعی پور در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اهرم بر ضرورت تقویت همدلی و وحدت و پرهیز از هرگونه برخورد سیاسی، تنش و مسائل حاشیه‌ای تاکید کرد.

وی بیان کرد: خدمت ماندگار، با کار و تلاش شبانه روزی، ارائه ایده‌های کارشناسی و علمی محقق می‌شود و اعضای شورای شهر همگام با شهرداری به دور از تنش‌های غیر ضرور و توجه به منافع عمومی از تمام ظرفیت‌های‌ قانونی برای توسعه و آبادانی شهر بهره گیرند و رمز موفقیت و ماندگاری خدمات شورا و شهرداری خدمت صادقانه و اتحاد و همدلی بین اعضای شورای شهر و شهرداری است.

رفیعی پور تاکید کرد: شورای شهر تجلی رای مردم است و موافقت نشدن با برخی از مصوبه‌های شورای شهر در کمیته تطبیق به منزله مخالفت با تصمیم‌های این نهاد نیست.

فرماندار تنگستان ادامه داد: تقویت همدلی، انسجام شهرداری و شورای شهر و حرکت بر مدار قانون و قانون‌مداری مدنظر مردم و مسئولاناست و بحق از اعضای شورا انتظار می‌رود با برنامه ریزی و تصمیم سازی در زمان باقی‌مانده و پرهیز از حاشیه سازی و تنش خدمات شایسته‌ای برای توسعه شهر اهرم انجام دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر