جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۴۷۵
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با وزیر نیرو گفت: پس از طرح مشکلات حوزه آب و برق در دشتستان، وزیر نیرو وعده رفع این مشکلات را داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس، ابراهیم رضایی اظهار داشت: تکمیل سد دالکی، افزایش کمیت و کیفیت آب شرب و کشاورزی در دشتستان و همچنین رفع مشکلات حوزه برق و توسعه زیرساخت‌ها از مهمترین دغدغه‌های مردم دشتستان است که پیگیری زیادی را در این زمینه داشته‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: به منظور پیگیری برای رفع این مشکلات، دیروز در جلسه‌ای در وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو، معاونین وزیر و مدیران مربوطه مسایل شهرستان در حوزه آب و برق یک به یک مطرح و بررسی شد.

رضایی، تکمیل سد دالکی را به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های شهرستان و استان دانست و ادامه داد: چند راهکار را برای تامین مالی سد و تسریع در تکمیل سد دالکی مطرح کردیم.

رضایی با اشاره به پیگیری اجرای طرح تحول نخیلات به عنوان طرح مشترک وزارت نیرو و جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: سد دهرود از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و خواستار احداث آن شدیم.

وی گفت: موضوع مخازن آب و آبشیرین‌کن‌های شهرستان دشتستان (برازجان، سعدآباد، آبپخش، دالکی، دهقاید) از دیگر مسائلی بود که در این نشست مطرح و خواستار تسریع در اجرای آن شدیم.

نماینده دشتستان با انتقاد از صدور قبوض برق با قیمت‌های بالا در ماه‌های اخیر افزود: ایجاد پست‌های برق جدید در چند نقطه شهرستان و احداث پست‌های هوایی در شهرها و روستاهای دشتستان و رفع مشکلات ضعف ولتاژ و توسعه شبکه برق‌رسانی از دیگر مسائلی بود که مطرح و خواستار رسیدگی شدیم.

وی اضافه کرد: وزیر نیرو و معاونین و مدیران حوزه‌های آب و برق برای رفع مسائل مطرح‌‌شده و تسریع در بهبود وضعیت آب و برق شهرستان دشتستان قول دادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر