شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۴۸۱
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۲

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در تکمیل آب‌شیرین‌کن‌های این شهرستان شد و گفت: بی آبی از مشکلات مهم دشتستان است که باید در رفع این مشکلات تسریع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم رضایی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از پیگیری برای رفع مشکلات شهرستان دشتستان خبر داد و اضافه کرد: در این راستا در نشستی که با وزیر نیرو و معاونین و مدیران آن وزارت‌خانه داشتیم، مسائل و مشکلات شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با انتقاد از صدور قبوض برق با قیمت‌های بالا در ماه‌های اخیر افزود: ایجاد پست‌های برق جدید در چند نقطه شهرستان و احداث پست‌های هوایی در شهرها و روستاهای دشتستان و رفع مشکلات ضعف ولتاژ و توسعه شبکه برق‌رسانی از دیگر مسائلی بود که مطرح و خواستار رسیدگی شدیم.

رضایی اظهار داشت: تکمیل سد دالکی، افزایش کمیت و کیفیت آب شرب و کشاورزی در دشتستان و همچنین رفع مشکلات حوزه برق و توسعه زیرساخت‌ها از مهمترین دغدغه‌های مردم دشتستان است که پیگیری زیادی را در این زمینه داشته‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: به منظور پیگیری برای رفع این مشکلات، دیروز در جلسه‌ای در وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو، معاونین وزیر و مدیران مربوطه مسائل شهرستان در حوزه آب و برق یک به یک مطرح و بررسی شد.

رضایی، تکمیل سد دالکی را به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های شهرستان و استان دانست و ادامه داد: چند راهکار را برای تأمین مالی سد و تسریع در تکمیل سد دالکی مطرح کردیم.

وی با اشاره به پیگیری اجرای طرح تحول نخیلات به عنوان طرح مشترک وزارت نیرو و جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: سد دهرود از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و خواستار احداث آن شدیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مخازن آب و آب‌شیرین‌کن‌های شهرستان دشتستان (برازجان، سعدآباد، آب‌پخش، دالکی، دهقاید) از دیگر مسائلی بود که در این نشست مطرح و خواستار تسریع در اجرای آن شدیم.

وی اضافه کرد: وزیر نیرو و معاونین و مدیران حوزه‌های آب و برق برای رفع مسائل مطرح‌شده و تسریع در بهبود وضعیت آب و برق شهرستان دشتستان قول دادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر