جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۵۱۸
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

فکرشهر: بانوی رزمی‌کار بوشهری که به تازگی در مسابقات کشوری به مقام قهرمانی رسیده است، کمربند طلایی خود را تقدیم شهدای دوران دفاع مقدس کرد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، الهه بلوکی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون شهدایی هستیم که جان خود را در راه حفظ این آب و خاک نثار کردند.

این بانوی رزمی‌ کار بوشهری که به تازگی در کشور به مقام قهرمانی دست یافته است، کمربند طلایی خود را تقدیم شهدای دوران دفاع مقدس کرد.

الهه بلوکی از ورزشکاران و مربیان استان بوشهر و رئیس هیئت انجمن ورزش‌های رزمی بخش سعدآباد، موفق شد در مسابقات مبارزه سوپرفایت قهرمانی کشور که به صورت مجازی برگزار شده بود، بدرخشد و مقام نخست را کسب کند.

مسابقات مجازی قهرمانی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس تحت عنوان جام دفاع از حریم ولایت، در هر دو بخش آقایان و بانوان در همه رده‌های سنی در قسمت مبارزه سوپرفایت و هنرهای فردی با مشارکت گسترده استان‌های کشور برگزار شد.

این مسابقات انتخابی مسابقه بین المللی مجازی آقایان و بانوان مؤسسه بین المللی IMO است که به زودی با شرکت تیم‌های ایران، هند، نپال، قطر، عمان، عراق، افغانستان، ترکیه، اتریش و آلمان و با همکاری کنفدراسیون جهانی هنرهای رزمی WMAC برگزار خواهد شد.

بلوکی از ورزشکاران استان بوشهر موفق شد با حضور در محل اصلی برگزاری مسابقات در تهران و مبارزه با حریف تهرانی خود، مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر