پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در راستای نکوداشت روز آتش نشانی و با حضور شهردار صورت گرفت؛
کد خبر: ۷۶۵۳۲
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: در راستای نکوداشت روز ملی آتش نشانی طی آئینی، با حضور شهردار، آتش نشانان شهرداری وحدتیه مورد تکریم و تقدیر قرار گرفتند.

 به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، در این آئین که روز دوشنبه هفتم مهرماه و در راستای نکوداشت و گرامی داشت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی در محل ساختمان مدیریت آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برگزار شد، مهندس حسین عباسی شهردار وحدتیه در معیت معاونین، مدیران واحدها، مدیر و آتش نشانان وحدتیه حضور داشتند. 

 در این مراسم مهندس عباسی شهردار وحدتیه طی سخنانی ضمن نکوداشت یاد و خاطره آتش نشان شادروان مهدی رازقی و آرزوی غفران واسعه الهی و مرحمت برای وی، بقای عمر و توفیقات الهی برای فرزندان و بازماندگان این مرحوم، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی را به مدیریت و کارکنان تلاشگر این واحد تبریک گفت.

 مهندس عباسی در ادامه افزود: آتش نشانان تلاشگران عرصه ایمنی و طلایه داران و حافظان امنیت، آرامش و سلامتی و ضامنین و یاریگران مردم در حوادث و اتفاقات روزمره هستند که تلاش، خدمات بی منت و زحمات شبانه روزی و مداوم آتش نشانان شهرداری وحدتیه در طول ایام سال و موقع بروز حوادث موجبات رضایتمندی عمومی را فراهم آورده و این امر منتج به توسعه امنیت روحی روانی و اجتماعی شده که مراتب تقدیر و سپاسگزاری خویش و مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه را محضر آنان معروض میداریم .

 سپس با اهدای لوح سپاس و هدایایی توسط شهردار و معاونین ایشان از خدمات ارزنده مدیریت و آتش نشانان شهرداری وحدتیه مصطفی جعفری، نوروز یزدانی، محمد حسن سیاوش نیا، سید سجاد موسوی، شاپور حاجب، علی سلمانی و محسن دانش تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 در پایان نیز به نشانه نکوداشت و پاسداست یاد و خاطره مرحوم رازقی، شهردار، معاونین، مدیران، کارکنان و آتش نشانان شهرداری وحدتیه با حضور خانواده و فرزندان شادروان رازقی در محل آرامگاه ابدی ایشان حاضر و با اهدای گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام و تکریم به روح مرحوم ، با اهدای لوح سپاس به بازماندگان، از خدمات ارزنده او به شهروندان در طول دوران خدمت خویش در شهرداری تقدیر و تشکر کردند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر