سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۵۳۸
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: نوبت‌دهی شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودروها در بوشهر از فردا اینترنتی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ قدرت الله کشکولی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گسترش پیشخوان خدمات انتظامی در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود و در این راستا طرح‌های خوبی اجرا می‌شود.

وی از توسعه خدمات الکترونیک و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان خبر داد و اضافه کرد: از فردا در بوشهر طرح نوبت دهی اینترنتی برای دریافت خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر افزود: صرفه‌جویی در وقت و کاهش زمان انتظار، تسریع و تسهیل در فرایند خدمات و همچنین رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از اهداف مهم این طرح است.

وی ادامه داد: متقاضیان با مراجعه به سامانه پلیس راهور ۱۲۰ و یا سامانه نوبت‌دهی پلیس، نوبت اینترنتی را بر اساس نوع خدمات درخواستی برای همان روز و یا روزهای بعد دریافت کنند.

کشکولی تاکید کرد: تمام اطلاعات ثبت شده در سامانه هنگام ورود به مرکز تعویض پلاک بررسی می‌شود و فقط به دارنده کد ملی و یا وکیل قانونی و خودرو با شماره پلاک ثبت شده در نوبت اجازه ورود داده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر