جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۵۴۵
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: سه اثر از  صنایع دستی دریایی این استان در نمایشگاه مجازی نشریه تخصصی "گارلند" به نمایش گذاشته شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، لیلا رحیمی روز دوشنبه اعلام کرد: این نمایشگاه با فراخوان دفتر منطقه آسیا_اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی و با همکاری مجله تخصصی گارلند با موضوع  موضوع آثار تولیدی صنایع دستی در دوران کرونا برگزار شد.

وی افزود: گروه صنایع دستی هنرپویان بوشهر سه اثر از تولیدات خود را به این دفتر ارسال کرد که پس از بررسی و ارزیابی انتخاب و در نمایشگاه مجازی مجله تخصصی گارلند انتخاب و به نمایش درآمد.

رحیمی اظهار داشت: ارائه این آثار که در دوران قرنطینه ناشی از کرونا طراحی و اجرا شده بود، ثابت کرد صنایع دستی بوشهر آنقدر قابلیت دارد که از صادرات چمدانی فاصله بگیرد و شهرت جهانی خود را بیشتر کند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر تاکید کرد: این معاونت از همه ظرفیت‌ها برای رونق تولید، عرضه و فروش محصولات صنایع دستی استفاده می‌کند زیرا رونق این بخش توسعه گردشگری را به دنبال دارد.

رحیمی گفت: همچنین رونق‌گیری تولید و عرضه صنایع دستی و گردشگری، اشتغال پایدار را به همراه دارد که از اولویت‌های امروز کشور محسوب می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر