پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۵۵۸
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: سال گذشته ۵۳ واحد تولیدی راکد استان بوشهر فعال شد و برای فعال‌سازی ۵۸ واحد در سال جاری نیز برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، سعید زرین‌فر در بازدید از واحدهای تولیدی راکد دشتستان اظهار داشت: رفع مشکلات واحدهای تولید و کمک به ایجاد شرایط مناسب برای تحقق جهش تولید را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای فعال‌سازی ۵۳ واحد تولیدی راکد در استان بوشهر پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: در همین راستا نشست‌های متعددی را به حضور واحدهای تولیدی و دستگاه‌هایی که واحدها با آنها مشکلاتی دارند برگزار کردیم و برای رفع مشکل این واحدها تلاش شد.

وی از تلاش برای بهره‌برداری از واحدهای تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری خبر داد و اضافه کرد: تلاش می‌شود امسال نیز حدود ۵۸ واحد تولیدی راکد در استان بوشهر فعال شود.

وی خواستار همکاری و مشارکت هرچه بیشتر بانک‌ها در حمایت از تولید شد و افزود: پیگیری‌های لازم به منظور رفع مشکلات و توسعه واحدهای تولیدی و راه اندازی واحدهای جدید از جمله برنامه‌های استانداری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر