جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۶۲۸
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

فکرشهر: در ادامه پیگیری‌های نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی دستور تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر صادر شد.

به گزارش فکرشهر از روابط‌عمومی دفتر نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، عبدالکریم جمیری در ملاقات با وزیر بهداشت و معاونین این وزارتخانه موضوعات مرتبط با حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر پیگیری شد  و در نتیجه اخذ دستورات لازم جهت تسریع روند اجرایی پروژه‌های این حوزه صورت پذیرفت.

نظر به کمبود تخت های ویژه بیمارستانی در سطح استان و اهمیت شرایط ویژه شیوع کرونا، دستور کار اول نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در حوزه درمان، تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر بوده است که با نظر موافق وزیر و دستور ویژه ایشان و  معاون درمان این وزارتخانه به زودی شاهد ارسال تجهیزات مورد نیاز آن خواهیم بود.

پیگیری تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان شهر دیلم، مرکز ناباروری بوشهر و آزمایشگاه کرونا مرکز استان از دیگر مواردی است که در این نشست‌ها مطرح و با دستور موافقت دکتر نمکی، وزیر و دکتر جانبابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد در روند اجرایی آنها تسریع صورت پذیرد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر