پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۶۳۸
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: همچنان امیدوار به قهرمانی هستیم زیرا هر تیم در دور نهایی مسابقات لیگ برتر، ۲ بازی دست نخورده دارد که می تواند تکلیف قهرمان به روز آخر موکول شود.

به گزارش فکرشهر، محمد میهن دوست عصر چهارشنبه پس از پایان دیدار تیم های پارس جنوبی بوشهر و گلساپوش یزد در گفت و گو با ایرنا افزود: در سه زمان وقت عادی پیروز میدان بودیم و در پایان بازی تیم یزد با توجه به بهره گیری مناسب از ضربات آزاد که ماهیت فوتبال ساحلی است توانست به پیروزی دست یابد.

وی تاکید کرد: بازیکنان ما نمایش خوبی را در زمین داشتند و حتی پس از گلزنی و  با وجود نتیجه برتری  همچنان به تلاش خود برای دست یافتن به گل بیشتر تلاش کردند.

وی ادامه داد: تیم پارس جنوبی به خوبی بازی کرد و شایستگی برد را هم داشت اما جذابیت فوتبال به لحظات پیش بینی نشده است.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر درباره نگاه بین المللی به فوتبال ساحلی گفت: بازی های ساحلی به ویژه فوتبال حتی در کشورهای سردسیر نیز در حال ترویج است و زمین های این ورزش در شهرهای غیر ساحلی نیز در حال تاسیس است و با آن که به خاطر نام این رشته اولویت ساحلی به شکل طبیعی وجود دارد اما به این معنی نیست که فقط در ساحل بازی شود.  

در این دیدار که عصر چهارشنبه در زمین ورزش ساحلی سیمرغ شهر سمنان برگزار شد تیم گلساپوش با نتیجه ۶ بر پنج در وقت عادی به پیروزی رسید.

رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی امسال در سه مرحله برگزار شده است و تیم های فرش حداد اصفهان، پارس جنوبی بوشهر، موج سواران نوشهر و گلسا پوش یزد به دور نهایی راه یافته اند.

رقابت های دور برگشت نیز قرار است ۱۹ تا ۲۲ مهرماه جاری در شهر بوشهر برگزار شود تا قهرمان رقابت ها شناخته شود.

موج سواران نوشهر در این مسابقات حاضر نشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر