پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۷۶۶۴۴
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: رئیس مرکز دانشگاهی پورسینای رشت در تشریح حمله چند نفر از اراذل و اوباش به اورژانس این مرکز، گفت: در این حادثه چند تن از همراهان مصدوم شدند که در حال حاضر حالشان خوب است و همچنین تعدادی از ضاربان نیز در سریعترین زمان دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر، به نقل از روابط عمومی مرکز دانشگاهی پورسینا، دکتر سیروس امیرعلوی رییس مرکز دانشگاهی پورسینا رشت، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حمله اراذل و اوباش به مرکز آموزشی و درمانی پورسینای رشت و ایجاد رعب و وحشت بین بیماران و همراهان آنها، اظهار کرد: این اتفاق حدود ساعت ۲ بامداد در بخش اورژانس این مرکز، به وقوع پیوست.

وی در تشریح ابعاد حمله اراذل و اوباش به بخش اورژانس مرکز پورسینا، افزود: درگیری طرفین دعوا، از بیرون به داخل مرکز کشیده شد.

رئیس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی پورسینا رشت با بیان اینکه با انتقال مضروب دعوا به بخش اورژنس، طرفین همچنان درگیری را ادامه می دهند، گفت: در حمله چند نفره طرفین دعوا که همراه با قمه و ایجاد رعب و وحشت نیز بوده، تعدادی از همراهان بیماران مجروح شده اند.

علوی با بیان اینکه اراذل و اوباش، سه تن از همراهان مضروب تحت مراقبت اورژانس و همچنین یک تن از همراهان سایر بیماران بخش را مجروح کرده اند، خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی این مصدومان پس از ارائه خدمات درمانی به آنها رو به بهبودی است و یک نفر از آنها نیز امروز مرخص شده است.

وی با اشاره به تجربه و نوع برخورد کادر سلامت مرکز با حوادث نزاع و درگیری با چاقو و قمه، اذعان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته هنگام انتقال مصدوم چاقو خورده به بیمارستان، کادر حفاظت فیزیکی با ۱۱۰ تماس و از نیروهای خدوم انتظامی درخواست کمک می کنند که در پی این تماس نیز، کادر نیروی انتظامی در محل بیمارستان حضور یافته و آماده همکاری با کادر درمان شدند.

رئیس مرکز پورسینا رشت با بیان اینکه نیروی انتظامی، در همان دقایق اولیه محیط داخلی و بیرونی بیمارستان را آرام کرد، افزود: تعدادی از ضاربین این حادثه، در سریعترین زمان، توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. تعدادی دیگر نیز تحت تعقیب هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر