جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۲۵۱
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: جانمایی سردخانه در کنار پزشکی قانونی کنگان ضروری است تا بار اضافی حمل جسد به مرکز استان از دوش مردم برداشته شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید علی پاک‌نژاد در نشست ساماندهی آرامستان و گلزار شهدا و پوشش وقایع حیاتی کنگان، افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر با همکاری اوقاف و هیات امنای آرامستان نسبت به جانمایی سردخانه در کنار پزشک قانونی اقدام کنند تا پزشکی قانونی در تشریح جسد با مشکل مواجه نباشد.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر شهرستان کنگان به دلیل نداشتن مدیریت واحد در ثبت به روز اموات با مشکل روبرو شده است.

پاک نژاد گفت: شهرداری و شورا با همکاری هیات امنا نسبت به تامین ملزومات مورد نیاز و همچنین ارسال گزارش برای ثبت احوال اقدام کنند تا آمار وقایع حیاتی شهرستان به روز باشد.

فرماندار کنگان بیان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان باید پیش از پیش در راستای اطلاع رسانی و شفاف سازی حرکت کند تا برای مردم شفاف باشد که چه جاهایی وقف شده است و عواید حاصل از آن در کجا هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا هیات امنا و اوقاف شهرستان در جلسه‌ای مشترک نسبت به شناسایی مکان‌هایی که وقف است اقدام کنند تا برای استفاده از آن‌ها برنامه ریزی‌ لازم صورت گیرد.

پاک نژاد با اشاره به دشواری فعالیت شاغلان در غسالخانه  در دوران شیوع کرونا، از شهرداری و شورای شهر خواست نسبت به تقدیر و تشکر از متولی آرامستان و افرادی که در این شرایط در غسالخانه کار می‌کنند اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر