پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۳۲۱
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با طرح این پرسش که "چرا پروژه آبرسانی به اراضی حله بلاتکلیف مانده است؟" گفت: بعد از انجام مطالعات برای اجرای پروژه آبرسانی به اراضی حله بوشهر، متأسفانه این پروژه با گذشت ۷سال هنوز اجرایی نشده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالکریم جمیری در نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی بوشهر با تاکید بر نقش دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات مردم اظهار داشت: فلسفه وجود دستگاه‌های اجرایی، تقنینی و قضایی حل مسائل و مشکلات مردم به نحوی است که آرامش و آسایش و کرامت مردم حفظ شود، مدیران جهادی کسانی هستند که در برابر سختی‌ها و مشکلات و موانع تلاششان را مضاعف کنند و نگذارند که لطمات آن به مردم سرایت کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، خدمت به مردم را یک تکلیف و حرکت جهادی و انقلابی دانست و بیان کرد: در شرایط خاص امروز، مسئولان باید خدمت به مردم را به عنوان یک تکلیف و حرکتی جهادی و انقلابی انجام دهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر از مدیران خواست برای لمس مشکلات مردم خود را در جایگاه آنها قرار دهند و به جای توجیه‌کردن کاستی‌ها و مشکلات برای رفع آنها گام بردارند.

جمیری جایگاه مسئولان در رفع مشکلات مردم مهم دانست و اذعان کرد: وقتی مدیران از طرف مردم مورد سئوال قرار می‌گیرند باید به گونه‌ای برخورد کنند که اگر خودشان در مقام سئوال کننده بودند آنگونه پاسخ می‌دادند.

وی بی‌اعتمادی مردم به مسئولان را آفتی بزرگ برای نظام اسلامی ذکر کرد و گفت: در برابر مردم باید به گونه‌ای عمل کنیم که بی‌اعتمادی ایجاد شده درباره عملکرد مسئولان در دیدگاه آنها تغییر کند، این اعتماد برای نظام ما سرمایه ای بسیار بزرگ است که نباید از آن غافل شویم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی درباره پروژه آبرسانی به اراضی حله گفت: در سال 92 مطالعات پروژه آب‌رسانی از سد رئیسعلی دلواری به اراضی حله انجام شد، قرار بود بعد از انجام این مطالعات عملیات اجرایی طرح با اعتباری که دولت تخصیص می‌دهد آغاز شود، ولی متأسفانه بعد از گذشت 7 سال هنوز هیچ اقدام مثبتی انجام نشده است.

جمیری با بیان اینکه مردم و کشاورزان امروز در تامین آب مورد نیاز خود دچار مشکل هستند تاکید کرد: ما این جلسات را برای حل مسئله و مشکل مردم برگزار می‌کنیم نه برای توجیه کردن کم کاری‌ها و قصوری که ممکن است اتفاق افتاده باشد.

وی با بیان اینکه "باید مشکلات شناسایی و اولویت بندی شوند" خاطرنشان کرد: قطعاً اگر اراده حل مسئله داشته باشیم و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم مسائل و مشکلات حل شدنی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر