جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
واکنش نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها به خبر خودکشی های جنوب استان:
فکرشهر: نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها با اشاره به خودکشی ۳ نوجوان و جوان در ۳ هفته اخیر در این استان گفت: مسوولان سریع‌تر برای جلوگیری از این اتفاقات و حل مشکلات مردم به دادشان برسند...
کد خبر: ۷۷۴۶۶
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها با اشاره به خودکشی ۳ نوجوان و جوان در ۳ هفته اخیر در این استان گفت: مسوولان سریع‌تر برای جلوگیری از این اتفاقات و حل مشکلات مردم به دادشان برسند.

به گزارش «فکرشهر» و به نقل از ایلنا، سید علی اکبر فاطمی ـ نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها ـ درباره خودکشی‌های اخیر در استان بوشهر گفت: در ۲ هفته اخیر شاهد خودکشی ۳ جوان و نوجوان در استان بودیم. اول از همه  دانش آموز ۱۱ ساله دیری بود و پس از آن  نوجوان ۱۶ ساله لرستانی ساکن در کنگان و آخری هم جوان ۲۱ ساله کارگر در جم بودند، که متاسفانه همگی آنها با حلق آویز کردن خود به زندگی شان پایان دادند.

نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها با ابراز تاسف از این اتفاقات در این استان افزود: از قبل نیز موارد قتل و خودکشی در شهرهای صنعتی استان بوده که رسانه‌ای نشده اند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر قتل و خودکشی‌ها در شهرهای صنعتی استان رخ می دهد، گفت: علت بیشتر این اتفاقات در استان به دلیل فقر مالی مردم و اختلافات خانوادگی است.

وی گفت: طبیعی است وقتی کارگران بی‌شماری از دورترین نقاط کشور با فرهنگ‌های متفاوت و به دلیل مشکلات اقتصادی یا مهاجرت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند به مشکل برخورده و منجر به اختلافاتی میان آنها می‌شود که منجر به فساد اخلاقی، قتل و یا خودکشی می شود.

نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها افزود: به نظرم همه ما مسوولان به نوعی مقصریم. اما بیشتر از همه مقامات مسوول استانی، مسوولان منطقه ویژه عسلویه و نمایندگان مجلس هستند که از ابتدا باید به آسیب‌های صنعتی کردن منطقه بیشتر  دقت می‌کردند. بهتر است مسوولان سریع‌تر برای جلوگیری از این اتفاقات و حل مشکلات مردم به دادشان برسند.

نظرات بینندگان
الی
|
-
|
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۳
از غیب گفتی جناب مثلا نماینده؟! به قولی از کرامات  شیخ ما این است ، شیره میخورد و گفت شیرین است 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر