جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۵۷۲
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ۲۲ خانه ورزش روستایی در سطح استان بوشهر تجهیز شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صدا و سیما، احمد بهروزیان فرد افزود: در راستای توسعه ورزش روستا‌های زیر ۳۰۰ نفر جمعیت طرح ملی خانه ورزش روستا‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان به تصویب رسید که طرح ساخت خانه ورزش روستا یی در استان بوشهر با توجه به رشد دو برابری سرانه فضای ورزشی، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی مورد توجه قرارگرفت.

وی اضافه کرد: در همین راستا تاکنون بیش از ۱۲۵ ورزش خانه روستایی در سطح استان بوشهر تجهیز شدند.

بهروزیان فرد یاد آور شد برای تجهیز این ۲۲ خانه‌های ورزش روستایی بیش از ۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تا پایان امسال بیش از ۵۰ خانه ورزش روستایی دیگر نیز در سطح استان بوشهر تجهیز و راه اندازی می‌شود.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان هم گفت: امروز در تقویم روز شمار هفته تربیت بدنی بعنوان ورزش روستایی و باز‌های سنتی و بومی محلی در راستانی نام گذاری شده است و به این مناسب برای تجهیز ۲۲ خانه ورزش روستایی برنامه ریزی کردیم.

سعید اسماعیلی افزود:با توجه به نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون روستایی وباز‌های بومی و محلی جهت گسترش توسعه فضا‌های ورزش روستا‌ها، ۱۲۵ خانه ورزش روستایی همزمان با در سراسر کشور دراستان بوشهر راه اندازی شد.

وی گفت: در این هفته ۲۲ خانه ورزش روستایی در شهرستان‌های دشتستان، گناوه، دیلم، تنگستان، دشتی، دیر و جم تجهیز شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر