جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار بوشهر در جلسه کارگروه پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز:
کد خبر: ۷۷۶۴۷
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۶

فکرشهر: جلسه کارگروه پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان بوشهر به ریاست فرماندار بوشهر در محل فرمانداری بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، فرماندار بوشهر با بیان اینکه حفظ و صیانت از اراضی زراعی، باغات و ساختمان سازی ضامن بقای جامعه است گفت: اولین قدم در جهت جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز، پیشگیری در مراحل اولیه است.

عباس جمشیدی تشکیل گشت‌های متشکل از جهاد کشاورزی، محیط زیست و عوامل انتظامی و شهرداری برای پیشگیری به موقع را اقدامی موثر دانسته و افزود: روان سازی صدور مجوز احداث بنا بر اساس موازین قانونی از سوی کمیسیون‌های مربوطه در جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز امری مهم است.

وی با بیان اینکه ۹۸درصد مردم شریف شهر بوشهر قانونمند هستند ادامه داد: در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات ساختمانی، تاکید بر فرهنگ سازی داشته و باید آسیب شناسی کرد. 

وی اظهار کرد: جلسات برگزار شده در این راستا خروجی مثبتی داشته و شاهد کاهش تخلفات به طور گسترده بوده ایم و مدنظر داشته باشیم نوع برخورد با مردم حائز اهمیت بوده و بر اساس منطق و توجیهات لازم، حرمت ها حفظ شود تا در روند پیگیری و انجام رعایت قانون ساخت وساز بهبود وضعیت صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر