شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۶۴۸
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۲

فکرشهر: طرح آگاهی بخشی آخرین حلقه قطع زنجیره کرونا در شهرستان بوشهر اجرا شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوشهر، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بوشهر در این باره گفت: طرح آگاهی‌بخشی برای قطع زنجیره شیوع کرونا، با عنوان "آخرین حلقه" از ۱۶ مهرماه در سطح شهرستان بوشهر آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. 

هادی اخلاقی افزود: این طرح به منظور آشنا کردن شهروندان با علائم و عوارض بیماری کووید ۱۹، تشویق و ترغیب افراد به استفاده از ماسک و سایر دستورالعمل‌های بهداشتی، افزایش سلامت جامعه و آشنایی جامعه هدف با آسیب های ناشی از عدم رعایت پروتکل ها در نقاط مختلف شهرها مانند سواحل، بوستان ها، بازارها و دیگر نقاط پرتردد و شلوغ در حال اجراست.

وی اظهار داشت: این طرح با مشارکت دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر، فرمانداری شهرستان، بهداشت و درمان، شرکت عمران عالیشهر، صدا و سیمای مرکز استان، خبرگزاری خلیج فارس و تولیدی ماسک دکتر عزیزنژاد توسط سازمان‌های مردم نهاد شهرستان برگزار می‌شود. 

سرپرست معاونت، سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بوشهر از شهروندان خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه زدن ‌ماسک، عدم حضور غیرضروری در مکان های عمومی و برگزار نکردن دورهمی های خانوادگی و دوستانه در قطع زنجیره ویروس کرونا و سلامت جامعه همکاری و تلاش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر