پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۶۶۴
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: در ارتباط ویدئو کنفرانسی مسوولان استان بوشهر با رئیس جمهوری ۶۲۶ واحد مسکن مهر افتتاح و عملیات اجرایی ۷۹۸ واحد مسکونی در این استان در قالب پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون عمرانی استاندار بوشهر روز پنج‎شنبه در آیین یاد شده گفت: ۶۲۶ واحد مسکن مهر استان بوشهر در چهار شهر بوشهر، گناوه، برازجان و عالیشهر به بهره‎برداری رسیدند.

مهرداد ستوده افزود: برای احداث این شمار واحد مسکن مهر در استان بوشهر در مجموع ۴۳ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: ۶۰ درصد از مراحل آماده سازی و افتتاح واحدهای مسکن مهری که امروز بهره ‏برداری شد در دولت تدبیر و امید به سرانجام رسیده است.

ستوده اظهار داشت: همزمان با افتتاح ۶۲۶ واحد مسکن مهر عملیات اجرایی و احداث ۷۹۸ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن نیز در استان بوشهر آغاز شد.

وی گفت: اجرا این طرح شروعی بر نهضت احداث مسکن با قیمت مناسب برای اقشار مختلف جامعه است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید عالیهشر نیز گفت: از مجموعه سهمیه استان در طرح ملی اقدام مسکن عملیات اجرایی ۳۹۴ واحد آن در عالیشهر آغاز شد.

علی مقاتلی افزود: از مجموع ۲۰۰ هزار سهمیه شهرهای جدید در طرح ملی اقدام مسکن سهم عالیشهر در مرحله نخست ۲ هزار و ۲۵۰ واحد است.

وی اظهار کرد: برنامه اجرا یکهزار و ۵۰۰ واحد این طرح در سال ۹۹ عملیاتی می‎‌شود.

مقاتلی افزود: کل متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان بوشهر برای شهر جدید عالیشهر ۳ هزارو ۳۸۳ نفر بود که با پایش صورت گرفته تاکنون ۲۸۹ نفر واجد شرایط شناسایی شدند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اظهار داشت: در این زمینه اکنون عملیات اجرایی ۱۸۰ واحد مسکونی در قالب هفت پروژه آغاز شده و اجرا عملیات ۲۱۴ واحد نیز در قالب واگذاری زمین با تعهد ساخت به سرمایه‏ گذار واگذر شده است.

وی بیان کرد: از این شمار افراد واجد شرایط تاکنون ۸۶ نفر با ارائه مدارک موردنیاز، آورده اولیه خود نیز پرداخت کردند.

مقاتلی ادامه داد: انتظار است سایر متقاضیان نیز با تحویل مدارک موردنیاز و آورده اولیه در موعد مقرر به روند اجرا پروژها کمک کنند.

وی گفت: در شهرجدید عالیشهر براساس تفاهمنام ه‏های صورت گرفته در سطح ملی سهم هر کدام از مجموعه‎های نیروهای مسلح، آموزش و پرورش و تعاونی‎های کارگری زیرمجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ترتیب ۶۰۰، ۶۱۰ و ۵۰۰ واحد مسکونی از طرح ملی اقدام مسکن در عالیشهر است.

مقاتلی اظهار داشت: از محل نام نویسی شهروندان در سامانه طرح اقدام ملی نیز یکهزار و ۵۰۰ واحد احداث می ‏شود که مجموع آن طی امسال و سال آینده عملیاتی می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر