پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۶۸۹
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم کنترل التهاب در سطح بازار و مهار گرانی‌ها، گفت: نفت سفید مورد نیاز اهالی استان بوشهر تامین شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز نوجوان و روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: مسئولان توجه ویژه به جوانان و نوجوانان در تمامی عرصه‌های تربیتی، آموزشی و تفریحات سالم و ورزشی و خدمات عمومی، امید آفرینی و آینده‌پژوهی داشته باشند.

وی اضافه کرد: از مسئولان توزیع منابع انرژی به ویژه نفت سفید تقاضا دارم هرچه سریع‌تر در عرصه توزیع سریع و قابل دسترس در تمام نقاط استان برنامه ریزی و به طور جهادی عمل کنند تا در فصل سرما در این شرایط کرونایی مردم عزیز دچار مشکل نشوند.

امام جمعه بوشهر افزود: از مسئولان اجرایی و نظارتی استان تقاضا می‌کنیم در کنترل گرانی قیمت‌ها به ویژه درباره کالاهای اساسی تدابیر کارآمد تر و نظارتی مؤثر و مناسب داشته باشند. همه مردم از اوضاع افسار گسیخته گرانی‌ها و عدم تدبیر و نظارت در این عرصه گله بسیار دارند.

وی ضمن تقدیر از کادر پزشکی و درمان در امر مقابله با بیماری ویروس کرونا، بیان کرد: مسئولان در تجهیز امکانات بیمارستانی و توسعه آن و توجه ویژه به امور کادر پزشکی و درمان مدیریت بهداشت اجتماعی مبارزه با این بیماری تدبیر و مدیریتی کارآمد داشته و اعمال نمایند و از همه مردم عزیز می‌خواهم که به توصیه‌های بهداشتی و درمانی توجه داشته و کاملاً مراعات کنند.

صفایی بوشهری با تبریک آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام افزود: وحدت بین تمامی مسلمانان یک اندیشه راهبردی و نماد بصیرت و هوشمندی و عمل به قرآن و سنت پیامبر گرامی اسلام است و دشمنان با تمام وجود در پی ایجاد تفرقه و اضمحلال جهان اسلام هستند.

وی گفت: صمیمانه از بنیاد مستضعفان به جهت عنایات و حمایت‌های بی دریغ از مردم آسیب دیده آتش سوزی بازارچه شهر دار المؤمنین دیلم تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم دیگر نهادهایی که مسئولیت مستقیم در امور حمایتی دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر