جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۷۲۱
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: سازمان‌های مردم نهاد گناوه در حرکتی نمادین با همکاری جمعیت هلال احمر اقدام به توزیع رایگان ماسک در بین اقشار مختلف مردم اقدام کردند.

به گزارش فکرشهر، مسئول خانه سازمان‌های مردم نهاد گناوه روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا درجامعه و قرمز شدن وضعیت این شهرستان، در حرکتی نمادین برای تشویق مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصمیم به توزیع ماسک که ارزان‌ترین و موثرترین راه برای مقابله با این بیماری است، گرفته شد.

مصطفی خرمی افزود: در این ارتباط  فعالان مدنی در سازمان‌های مردم نهاد و جمعیت هلال احمر ضمن توزیع ماسک رایگان در بین شهروندان از آنها خواستند با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری فیزیکی برای کاهش ویروس کرونا مددکار مدافعان سلامت باشند.

وی اظهارداشت: در شرایط کنونی یکی از مواردی که می‌تواند افراد را تا حد زیادی در برابر ویروس کرونا محافظت و از انتشار آن توسط افراد مبتلا جلوگیری کند، ماسک است.

خرمی گفت: باتوجه به در پیش بودن فصل سرما و احتمال فراگیر شدن سایر بیماری های فصلی برای ایمن سازی جامعه همگان باید احساس مسئولیت کنند.

وی بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان به‌عنوان بازوی کمکی دستگاه‌های اجرایی از بدو شیوع بیماری کرونا همگام با دیگر حافظان سلامت بصورت خودجوش همه توان و بضاعت خود را بسیج کردند تا با ایفای مسئولیت اجتماعی در مهار این ویروس سهمی داشته باشند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط با وضعیت قرمز کرونا در کشور است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر