جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۷۴۴
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۴

فکرشهر: رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر گفت: در شرایط کنونی مهم ترین مشکل فعالان اقتصادی بخش خصوصی این استان تحریم‌های ظالمانه و بخشی نیز ابلاغ مکرر و مستمر قوانینی است کسب و کار آنان را با اخلال روبرو می‌کند.

به گزارش فکرشهر، خورشید گزدرازی روز ‎شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در چند ماه اخیر حتی یک روز نبوده که قانون یا بخشنامه جدید مرتبط با فعالیت اقتصادی به این بخش ابلاغ نشود که این وضعیت فرصت سرمایه‌گذاری و بازارهای هدف را با مشکلاتی روبرو کرده‌است.

وی بیان کرد: برای حل این مشکل انتظار است با توجه به اینکه نمایندگان مجلس از ارکان شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی هستند برای حضور در نشست‏‌های آینده اهتمام جدی داشته باشند.

گزدرازی ادامه داد: با حضور نمایندگان در نشست‎ها بدون شک زمینه اجرای هر چه بهتر مصوبه‌‎های استانی و ملی نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استان بوشهر فراهم خواهد شد.

وی اظهار کرد: برگزاری این نشست‏‌ها علاوه بر شناسایی قوانین مخل کسب و کار کمک می‎کند تا فعالان اقتصادی در دستگاه‌‏های اجرایی استان بوشهر با موانع و مشکلات کمتری  روبرو شوند.

وی یادآور شد: اتاق بازرگانی بوشهر در سال ۹۸ رتبه دوم در برگزاری نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی را کسب کرد که شمار برگزاری نشست‌‏ها و اجرا مصوبه‏‎های آن از مولفه‎های تاثیرگذار در این رتبه‎بندی بود و در سال جاری در صورت اهتمام بیشتر نمایندگان ارتقا این رتبه وجود دارد.

وی ادامه داد: در استان بوشهر با راه‌اندازی شعبه داوری قضایی در ارتباط با مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه قضایی بخش قابل توجهی از آنها برطرف شد که این رویه باید برای سایر مسائل و مشکلات فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر