پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۷۵۲
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: مشاور رئیس جمهوری خطاب به هتاکان به دولت با تاکید بر اینکه حداقل در سال ۹۹ سخن رهبری را بشنوید و دست از هتاکی و پرده‌دری و نمایش‌گری بردارید، گفت: قوه مجریه را یاری دهید و مشکلات ملی را از سر راه بردارید.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به بیانات امروز رهبری در جلسه‌ی ستاد ملی کرونا نوشت:

«‏در سال‌های ۹۲ و ۹۶ که صدای ملت را نشنیدید؛ حداقل در سال ۹۹ سخن رهبری را بشنوید و دست از هتاکی و پرده‌دری و نمایش‌گری بردارید. قوه مجریه را یاری دهید و مشکلات ملی را  از سر راه بردارید. شاید همان‌گونه که به مجلس رسیدید به دولت هم برسید فقط کمی صبر پیشه کنید؛ این آسیاب به نوبت است.»

به گزارش ایسنا، آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور ایشان برگزار شد، در بخش‌هایی از بیانات‌شان با تأکید بر لزوم اتحاد و انسجام درونی در کشور، به اقدام اخیر برخی‎ها در مواجهه با دولت و شخص رئیس جمهور اشاره کردند و گفتند: اگرچه در میان این برادران، افراد خوبی هم هستند، اما این کار غلط بود و این موضوع را بطور صریح اعلام می‌کنم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، انتقاد را غیر از هتک حرمت دانستند و افزودند: هتک حرمت در میان مردم حرام است و نسبت به مسئولان بیشتر، بخصوص در میان مسئولان بالای کشور.

ایشان خاطرنشان کردند: ممکن است انتقاد درستی داشته باشید، انتقاد کنید اشکالی ندارد اما انتقاد با اهانت و هتک حرمت متفاوت است اینگونه رفتارها و هتک حرمت، روش امریکایی‌ها است که در مناظره ها و کارهای مطبوعاتی، خود را در دنیا رسوا کرده‌اند تا جایی که یک شخصیت برجسته سیاسی آنها می گوید، دنیا با هراس و تحقیر به ما نگاه می‌کند.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: روش ما اسلامی و قرآنی است، یعنی انتقاد بیان می شود اما هتک حرمت انجام نمی گیرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع بندی این موضوع گفتند: باید حرمت رؤسای سه قوه و مسئولان کشور که در عرصه خدمت رسانی به مردم هستند، حفظ شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر