شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۷۷۲
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تقویت بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان با هدف کمک به مردم ضروری است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالکریم گراوند روز شنبه  اظهار داشت: همه دولت‌ها و حکومت‌ها به طور ویژه به موضوع سلامت و درمان توجه دارند و در همه تصمیم گیری‌ها، درمان در اولویت است.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید هم در قالب طرح نظام سلامت اقدام‌های خوب و ارزشمندی انجام شده‌است و اگر اقدامات و تحولات صورت گرفته در بخش درمانی نبود، امروز شاهد مشکلاتی به مراتب بیشتر بودیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: افزایش تختهای بیمارستانی در این استان در دولت تدبیر و امید یکی از اتفاقات ارزشمند است که اگر این افزایش‌ها صورت نمی گرفت، مشکلات امروز بویژه برای مقابله با کرونا خیلی بیشتر می‌شد.

گراوند بیان کرد: شیوع کرونا نشان داد، اقدامات و تحولات صورت گرفته در بخش درمانی استان بوشهر، مفید است، هر چند مشکلاتی هم در زمینه‌های مختلف وجود دارد از جمله اینکه مرکز استان فقط یک بیمارستان عمومی دولتی دارد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر در مراحل پایانی تکمیل است و مراحل ساخت بیمارستان جدید هم طبق برنامه پیش می‌رود، این اقدامات در حالی است که دولت در سخت ترین شرایط مالی و تحریمی قرار دارد.

وی با قدردانی از خدمات بیمه سلامت در استان بوشهر گفت: استفاده از سامانه‌های الکترونیکی در همه بخش‌ها ضروری است، زیرا استفاده از نسخه های الکترونیکی در بیمه سلامت مزایای فراوانی داشته که علاوه بر اطمینان از انجام بهینه کار و افزایش سرعت خدمت، از بروز تخلفات هم جلوگیری کرده‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر