جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۰۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند...
کد خبر: ۷۷۷۷۳
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۱

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۰۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۶ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه ۳ نفر از همشهریانمان روزهای گذشته فوت‌شده‌اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است.

دکتر کشمیری اضافه کرد: موارد فوتی در رده سنی ۴۹ تا ۸۹ سال هستند که دارای بیماری زمینه‌ای دیابت، بیماری قلبی و عروقی و آسم بوده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۱ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۷ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۴۹۲۲ نفر بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان داشت: با ثبت موارد فوتی جدید، متأسفانه مجموع جا‌‌ن‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۴ آبان ماه به عدد ۶۸۸ ‏رسیده است.

آخرین آمار کرونا در ایران، 4 آبان 1399

ثبت رکورد تازه در شمار مبتلایان روزانه کرونا در کشور/۲۹۶ تن دیگر جان باختند

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۶۸ هزار و ۸۹۶ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۴ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۱ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۶۸ هزار و ۸۹۶ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۴۵۵ هزار و ۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت:  ۴۹۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تا کنون چهار میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۹۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، اظهار کرد: استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری گفت: همچنین استان های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر