پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۶۷۸
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آمریکای دموکرات و جمهوری خواه 2 روی یک سکه جنایت و خیانت نظام سرمایه داری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه در پیام آدینه خود اعلام کرد: تغییر رئیس جمهوری آمریکا در هیچ دوران موجب تغییر بنیادین مبانی و عملکرد هیات حاکمه آمریکا نشده است.

وی ادامه داد: به زودی شاهد حمایت هرچه بیشتر آمریکا در دوره جدید از رژیم اشغالگر قدس و ادامه تحریم‌ها بر ضد کشورمان خواهیم بود.

صفایی بوشهری تاکید کرد: تنها راه پیشرفت توکل به خدا، اقتدا به هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، تلاش‌های دانش بنیان و جهادی داخلی و توجه به توانمندی‌های کشور به ویژه جوانان است.

وی با اشاره به ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی گفت: فرهنگ کتابخوانی، هدیه و وقف کتاب و حمایت از منظومه تولید کتاب کار بزرگی است که موجب رشد دانش و فرهنگ جوامع می‌شود.

صفایی بوشهری ادامه داد: بسیار مناسب است که در جامعه ارزشمند ایران به ویژه در شرایط کنونی موضوع کتابخوانی به ۲ صورت حقیقی و الکترونیک مورد توجه قرار گیرد و همگان به گسترش فرهنگ کتاب خوانی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی از تمام مسئولان خواست که به درخواست‌ها و نیازهای مردم توجه کنند.

صفایی بوشهری بیان کرد: گرانی‌های کاذب و غیرقابل توجیه زندگی مردم را دچار چالش و مشکلات بسیاری کرده و مسئولان اجرایی و نظارتی باید با تدبیر کارآمد و قاطع و با یک مدیریت جمعی اقدام و با متخلفان برخورد جدی و بازدارنده داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر