چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هواشناسی بوشهر درباره رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و گاهی تندباد‌های لحظه‌ای با سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت هشدار داد...
کد خبر: ۷۸۹۷۴
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: هواشناسی بوشهر درباره رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و گاهی تندباد‌های لحظه‌ای با سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت هشدار داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت جمعه به‌تدریج با ورود یک سامانه ناپایدار به جو استان، بر پوشش ابر در آسمان افزوده خواهد شد و از جمعه تا دوشنبه آینده بارش باران، گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد در برخی ساعات دور از انتظار نیست.
 
پیام مساعدی افزود: در این مدت به تناوب بر روی خلیج فارس و سواحل استان بوشهر و در سطح استان (بیشتر قسمت‌های شمالی و مرکزی و گاهی مناطق جنوبی استان) شاهد رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و گاهی تندباد‌های لحظه‌ای با سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: همچنین در پی وزش بادشدید و تندباد لحظه‌ای، پیش‌بینی می‌شود در برخی ساعات ارتفاع موج دریا بیش از دو متر شود.
 
این کارشناس هواشناسی با اشاره به شرایط جوی و دریایی استان بوشهر تا ظهر فردا گفت: امروز تا ظهر فردا به سبب وزش باد به نسبت شدید بر روی دریا و سواحل، دریا مواج و متلاطم خواهد بود.
 
وی افزود: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، گاهی افزایش ابر و فردا در هنگام صبح در برخی نقاط مه خواهد بود.
 
مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و امروز در ساعاتی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.
 
وی اضافه کرد: ارتفاع موج رد در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی استان ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.
 
کارشناس هواشناسی استان گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۵۵ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۵۵ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۴:۵۸ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۱:۴۹ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر