چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر ـ ایمان باقرزاده: در اقدامی خداپسندانه، خانواده مرحوم «مصطفی بارگاهی»، قاتل فرزندشان را عفو کردند. 
کد خبر: ۷۹۰۰۴
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰

فکرشهر ـ ایمان باقرزاده: در اقدامی خداپسندانه، خانواده مرحوم «مصطفی بارگاهی»، قاتل فرزندشان را عفو کردند. 

به گزارش «فکرشهر»، در نشستی در شهر وحدتیه که با حضور بزرگان این شهر و منطقه برگزار شد، خانواده مرحوم «مصطفی بارگاهی» که سال 1388 درِ منزلِ مسکونی خود به قتل رسیده بود، پذیرفتند که از قصاص قاتل بگذرند. 

«مرتضی بارگاهی» ـ برادر مقتول ـ که به نمایندگی از دیگر اعضای خانواده با «فکرشهر» گفت و گو می کرد، درباره انگیزه خانواده برای بخشش قاتل گفت: انگیزه ای که ما را بیشتر و بیشتر به سمت بخشیدن قاتل می برد، سنگینی بار مصیبتی بود که به خاطر فقدان غم از دست دادن عزیزمان بر ما تحمیل شده بود و نمی خواستیم که خانواده قاتل هم چنین مصیبتی را تجربه کنند.

وی ادامه داد: تبعات و تاثیرات این کار بر اجتماع نیز به طور قطع برای ما مهم بود.

«بارگاهی»، درباره حس و حال اعضای خانوده در لحظه بخشش و گذشتن از قصاص نیز گفت: بی شک، آن حس و لذتی که در بخشش وجود دارد، در انتقام نیست و امیدوارم که فرد خطا کننده بتواند مسیر صحیح را دریابد. 

وی با تقدیر از کسانی که در این راه صادقانه همراهی کرده بودند، این را هم گفت که خانواده مرحوم بارگاهی قصد دارند پول دیه فرزندشان را برای کمک به فعالیت های داوطلبانه و عام المنفعه و در کارهای فرهنگی و امور خیر استفاده کنند. 

به گزارش «فکرشهر»، مرحوم مصطفی بارگاهی، نام پدر «عبدعلی بارگاهی» و نام مادر «شمسی دهداری»، سال 1388 جلو درِ منزلِ مسکونی خود با سلاح گرم به قتل رسید و قاتل و مقتول، هر دو در آن سال ابتدای دهه 20 زندگی خود بودند که در نهایت، 24 آبان ماه 1399، خانواده مقتول پذیرفتند از قصاص بگذرند.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر