جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ تکمیلی
فکرشهر ـ مصطفی منفرد: آتش سوزی در پتروشیمی جزیره خارگ تاکنون، مرگ یک نفر و مصدومیت چند نفر را در پی داشته است...
کد خبر: ۷۹۰۰۷
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: آتش سوزی در پتروشیمی جزیره خارگ تاکنون، مرگ یک نفر و مصدومیت چند نفر را در پی داشته است.

به گزارش «فکرشهر»، این آتش سوزی ساعت 17:40 عصر امروز ـ پنج شنبه، 29 آبان ماه ـ رخ داده و هر چند توسط آتش نشانی مهار شده ولی طبق خبرهای رسیده، در این حادثه تاکنون، یک نفر فوت شده و 4 نفر مصدوم و دچار سوختگی شده اند که حال یکی از مصدومین نیز وخیم گزارش می شود.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار «فکرشهر»، نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شده و مصدومین به بیمارستان منتقل شده اند. هر 4 مصدوم قرار است با شناور ناجی به بیمارستان سوختگی گناوه منتقل شوند و این شناور ناجی که در ماموریت بوده، ماموریت خود را دایورت کرده و در حال حاضر به سمت جزیره خارگ در حال حرکت است.

علت این حادثه هنوز مشخص نیست و مسوولین محلی در حال بررسی موضوع هستند.

تکمیلی

فرماندار بوشهر ساعت 20:15 در تشریح جزییات حادثه آتش‌سوزی در پتروشیمی خارگ به فارس گفت: عصر امروز بر اثر انفجار در قسمتی از پتروشیمی جزیره خارگ، این مجتمع دچار آتش‌سوزی شد.

عباس جمشیدی با بیان اینکه آتش مهار شده، افزود: متاسفانه در این حادثه  یک نفر جان خود را از دست داد و چهار نفر مصدوم شدند که حال یکی از نیروها وخیم گزارش شده و با استفاده از بالگرد به بیمارستان سوختگی گناوه اعزام شده است.

وی در خصوص علت حادثه گفت: قسمتی از پتروشیمی که در حالت اورهال و خاموش بوده، توسط تعدادی از نیروها در حال تعمیر و جوشکاری بوده که بر اثر انتشار گاز در فضا، انفجار صورت می‌گیرد.

چهار مصدوم حادثه آتش سوزی پتروشیمی خارگ با شناور ناجی به گناوه اعزام شدند

ساعتی بعد، رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ نیز به مهر گفت: چهار مصدوم حادثه آتش سوزی پتروشیمی خارگ با شناور ناجی به گناوه اعزام شدند.

ایرج صفری افزود: با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، مصدومان حادثه امروز پتروشیمی خارگ دقایقی پیش با شناور ناجی به گناوه اعزام شد.

وی اضافه کرد: چهار مصدوم این حادثه به همراه چهار نفر کادر پزشکی بیمارستان صنعت نفت خارگ به عنوان اسکورت پزشکی همراه این شناور اعزام شدند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر