پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به آغاز محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه یکم آذرماه براساس تصمیم ستاد ملی کرونا، همه آموزش‌های حضوری به مدت ۲ هفته تعطیل است...
کد خبر: ۷۹۰۵۵
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۵

فکرشهر: مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به آغاز محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه یکم آذرماه براساس تصمیم ستاد ملی کرونا، همه آموزش‌های حضوری به مدت ۲ هفته تعطیل است.

به گزارش فکرشهر، مجید اجرایی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: این تعطیلی شامل آموزش‌های رسمی، کلاس‌های تقویتی، فوق برنامه و آموزشگاه‌های علمی آزاد و آزمون‌های حضوری است.

وی اضافه کرد: همچنین حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی در شهر بوشهر به عنوان تنها شهر قرمز استان، مجازی است اما حضور کارکنانی که حفاظت فیزیکی، تاسیسات و سامانه‌های الکترونیکی مدرسه‌ها را بر عهده دارند، لازم و ضروری است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش وپرورش ادامه داد: نحوه حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی در مراکز آموزشی در شهرستان‌ها و مناطق زرد و نارنجی به تشخیص مدیران مدرسه‌ها به نحوی که هیچ واحد آموزشی تعطیل نباشد، خواهد بود.

اجرایی تاکید کرد: در صورت فعالیت حضوری کادر اجرایی و آموزشی مدرسه‌ها، رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی الزامی است.

وی یادآور شد: در این مدت، آموزش‌های مجازی در همه شهرستان‌ها و مناطق برقرار است.

تعیین وضعیت‌های سه گانه زرد، نارنجی و قرمز بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا و به صورت هفتگی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می‌شود.

تعطیلی آموزش‌های حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا، در مدرسه‌های استان بوشهر از ۱۸ مهرماه آغاز شده‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر