شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۱۴۱
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: ۳۵هزار خانوار در این استان برای دریافت سیلندر گاز مایع در سامانه "سدف" ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر، مسعود نیک تاج روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این خانوارها هم‌اکنون به دلایل مختلف به شبکه گاز رسانی دسترسی ندارند و برای دریافت سیلندر گاز مایع باید از کارت بانکی که هنگام ثبت نام در سامانه سدف معرفی کرده‌اند،  استفاده کنند.

وی یادآورشد: آنان باید از طریق پوزهای بانکی عاملان توزیع سیلندر گاز با انتخاب گزینه سوخت گاز مایع خانوار به آسانی و سرعت گاز مایع مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: در صورت استفاده نکردن از میزان گاز مایع تغذیه شده در کارت بانکی خانوار، امکان ثبت مصارف مورد نیاز متقاضیان در سامانه سدف غیرممکن می‌شود و در عمل مقدار مندرج در کارت بانکی ثبت شده در سامانه فعال نخواهد بود.

نیک تاج در باره دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی شامل تاکسی‌های درون وبرون شهری و وانت بارها گفت: تاکنون ۱۲۰ خودرو در استان بوشهر در قالب اجرای این طرح به صورت رایگان دوگانه سوز شده‌اند.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر اضافه کرد: طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی و وانت بار به صوروت رایگان همچنان در این استان ادامه دارد.

وی یادآور شد: همه دارندگان این خودروها می‌توانند با ثبت درخواست خود در سامانه تعیین شده و مراجعه به یکی از کارگاه‌های فعال در بوشهر و برازجان نسبت به دوگانه سوز کردن خودرو خود اقدام کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر