جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۱۴۶
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۱۳ فروند شناور در مرز‌های آبی این استان کشف شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد بیان کرد: در ۱۵ روز گذشته با انجام گشت‌های دریایی و طرح‌های مقابله‌ای، ۱۳ فروند شناور به ظن قاچاق کالا و سوخت توقیف شدند.
 
وی با اشاره به اینکه دو فروند از شناور‌های توقیفی در زمینه قاچاق سوخت فعال بوده‌اند افزود: در بازرسی دقیق از شناور‌های توقیف شده میزان زیادی از کالای قاچاق شامل لیفتراک، آرایشی و بهداشتی، پرندگان شکاری، پوشاک، لوازم برقی و خانگی، لاستیک، اقلام مخابراتی، تبلت و لپ‌تاپ و ... که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود کشف شد.
 
فرمانده مرزبانی استان ارزش کالا‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۷۲۸ میلیارد ریال و ۹۹۰ میلیون ریال عنون کرد و ادامه داد: مالکان و ناخدای شناور‌های توقیفی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
 
وی با قدردانی از همکاری خوب مردم استان بوشهر گفت: پدیده قاچاق کالا از جهات مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند و عزم فرماندهی مرزبانی استان در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، مبارزه قاطعانه با قاچاق کالا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر