شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۱۶۴
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۳

فکرشهر: در اولین روز اجرای محدودیت های ستاد کنترل کرونا در دشتستان، 32 تیم بازرسی به محل های مختلف اعزام شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فرماندار دشتستان و رییس ستاد کرونای شهرستان با اعلام این موضوع عنوان کرد: با شروع محدودیت های کرونایی از اول آذر ماه، طبق برنامه ریزی ستاد کرونای شهرستان، در اولین روز اجرای طرح، ۲۷ اکیپ بازرسی مشتمل بر ۷۹ بازرس از نیروهای فرمانداری، سپاه جواد الائمه، اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اناق اصناف، صنعت و معدن و کلیه ادارات ذیربط از بانک ها، ادارات، دفتر پیشخوان، آموزشگاها و کلیه صنوف و اماکن عمومی شهر برازجان و 5 اکیپ بازرسی در بخش های شهرستان دشتستان بازدید به عمل آوردند. 

فتح الله نوروزی بیان کرد: در این بازدیدها که با هدف بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی در گروه شغلی ۱ و ۲ و نظارت بر تعطیلی گروه های شغلی ۳و ۴ در سه نوبت صبح، عصر و شب صورت گرفت، ۴ واحد باغ شهری و ۱ واحد سوپر مارکت به علت عدم رعایت قوانین و پروتکل های ابلاغی پلمب شدند.

وی ادامه داد: بازرسی و نظارت ها به صورت جدی و با قوت تمام تا پایان طرح ادامه خواهد یافت و شهروندان گرامی و صاحبان صنوف و مشاغل با همکاری کامل با بازرسین ستاد کرونای شهرستان میتوانند در شکست این بیماری کادر بهداشت و درمان را یاری کنند.

وی با اشاره به قرار داشتن شهرستان در وضعیت نارنجی، و نیاز به همراهی تک تک افراد، از مردم خواستند با پرهیز از شرکت در دورهمی ها و تجمعات مجالس شادی و عزا، در شکست کامل این بیماری، ستاد کرونا و تیم درمان را حمایت کنند. 

فرماندار دشتستان و رییس ستاد کرونای شهرستان از کسبه و بازاریان خواست در رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین همکاری در طرح محدودیت های اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا، همکاری کرده تا همه در کنار هم شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر